Wytyczne Kosztorysowe DAT

Instrukcja CS-II do SILVER DAT® myClaim

Z przyjemnością informujemy, że dane CS-II zostały przeniesione do systemu DAT. Dzięki temu wszystkie potrzebne informacje są teraz dostępne w jednym miejscu, co ułatwia codzienną pracę i przyspiesza proces tworzenia kosztorysu z uwzględnieniem rynkowych standardów. Migracja została przeprowadzona z dużą dbałością o szczegóły, tak aby przeniesione dane były kompletne, spójne i zgodne z obowiązującymi standardami jakości CS-II. Wszelkie informacje zostały dokładnie zweryfikowane, a ewentualne rozbieżności skorygowane.

  1. Linie produktowe w CS-II:
            a. Ekonomiczna – linia podstawowa, oferująca sprawdzone rozwiązania o korzystnym stosunku jakości do ceny - CS-II coating: Econimic
            b. Premium – linia wyższa - CS-II coating: Premium

  2. Terminologia i podstawowe zasady kosztorysowania powłok ceramicznych CS-II:

        a. Mycie samochodu – zgodnie ze standardem CS-II przed przystąpieniem do nałożenia powłok ceramicznych pojazd należy umyć.
Uwaga: dotyczy to również pojazdów nowych. 

        b. Cały nowy pojazd – nałożenie powłoki ceramicznej na cały pojazd wraz z jego dekontaminacją. 
Uwaga: dekontaminacja nadwozia wliczona w cenę usługi. 

        c. Nałożenie powłoki ceramicznej na pojedynczym elemencie zawiera: polerowanie jednoetapowe powłoki lakierniczej oraz nałożenie powłoki ceramicznej wybraną linią produktową na zadanym elemencie. 
Uwaga: pozycja nie zawiera dekontaminacji elementu, należy ją zadać oddzielnie, a w przypadku elementów z głębokimi zarysowaniami powłoki lakierniczej możliwe uwzględnienie dodatkowe polerowania dwuetapowego lub trzyetapowego – decyzja technika CS-II.

        d. Odświeżenie lakieru – polerowanie dwuetapowe powłoki lakierniczej per element.

        e. Renowacja lakieru – polerowanie trzyetapowe per element.

        f. Dekontaminacja elementu – przed nałożeniem powłoki ceramicznej należy przeprowadzić dekontaminację elementu, dekontaminacja powinna być uwzględniana na każdy element oddzielnie.
Uwaga: nie dotyczy położenia powłoki ceramicznej na cały nowy pojazd.

        g. Czyszczenie wnętrza – odkurzenie wnętrza pojazdu.

        h. Płynne szkło – Aqua 4 –  to innowacyjny, niewoskowy preparat na bazie ciekłego szkła i żywicy silikonowej, który chroni i nabłyszcza powłokę lakierniczą, tworząc trwałą, wodoodporną powłokę.

        i. Zabezpieczenie szyb –  nałożenie powłoki ceramicznej na wszystkie szyby w pojeździe. 

        j. Czyszczenie suchym lodem –  czasochłonność rozliczana z roboczogodziny.