Wytyczne Kosztorysowe DAT

Instrukcja CS-II do SILVER DAT® myClaim

Z przyjemnością informujemy, że dane CS-II zostały przeniesione do systemu DAT. Dzięki temu wszystkie potrzebne informacje są teraz dostępne w jednym miejscu, co ułatwia codzienną pracę i przyspiesza proces tworzenia kosztorysu z uwzględnieniem rynkowych standardów. Migracja została przeprowadzona z dużą dbałością o szczegóły, tak aby przeniesione dane były kompletne, spójne i zgodne z obowiązującymi standardami jakości CS-II. Wszelkie informacje zostały dokładnie zweryfikowane, a ewentualne rozbieżności skorygowane.

1. Linie produktowe w CS-II:

a. Ekonomiczna – linia podstawowa, oferująca sprawdzone rozwiązania o korzystnym stosunku jakości do ceny - CS-II coating: Economic
b. Premium – linia wyższa - CS-II coating: Premium

2. Terminologia i podstawowe zasady kosztorysowania powłok ceramicznych CS-II:

a. Mycie samochodu – zgodnie ze standardem CS-II przed przystąpieniem do nałożenia powłok ceramicznych pojazd należy umyć.

Uwaga:
dotyczy to również pojazdów nowych. 

b. Cały nowy pojazd – nałożenie powłoki ceramicznej na cały pojazd wraz z jego dekontaminacją. 

Uwaga:
dekontaminacja nadwozia wliczona w cenę usługi. 

c. Nałożenie powłoki ceramicznej na pojedynczym elemencie zawiera: polerowanie jednoetapowe powłoki lakierniczej oraz nałożenie powłoki ceramicznej wybraną linią produktową na zadanym                    elemencie. 

Uwaga:
pozycja nie zawiera dekontaminacji elementu, należy ją zadać oddzielnie, a w przypadku elementów z głębokimi zarysowaniami powłoki lakierniczej możliwe uwzględnienie dodatkowe polerowania dwuetapowego lub trzyetapowego – decyzja technika CS-II.

d. Odświeżenie lakieru – polerowanie dwuetapowe powłoki lakierniczej per element.

e. Renowacja lakieru – polerowanie trzyetapowe per element.

f. Dekontaminacja elementu – przed nałożeniem powłoki ceramicznej należy przeprowadzić dekontaminację elementu, dekontaminacja powinna być uwzględniana na każdy element oddzielnie.

Uwaga:
nie dotyczy położenia powłoki ceramicznej na cały nowy pojazd.

g. Czyszczenie wnętrza – odkurzenie wnętrza pojazdu.

h. Płynne szkło – Aqua 4 –  to innowacyjny, niewoskowy preparat na bazie ciekłego szkła i żywicy silikonowej, który chroni i nabłyszcza powłokę lakierniczą, tworząc trwałą, wodoodporną powłokę.

i. Zabezpieczenie szyb –  nałożenie powłoki ceramicznej na wszystkie szyby w pojeździe. 

j. Czyszczenie suchym lodem –  czasochłonność rozliczana z roboczogodziny.